Töjning i örat (y)

Hejsan
Igår va jag hemma tills saga ringde och då åkte vi till stan, jag vill ju ha en töjning i örat ;D och så hittade jag någon fräck filur klart jag köpte den :D Sen gick vi till Ur & Penn, och fasten jag och Madde bråkar köpte jag en present till henne som betyder sjukt mycket för mig, jag hoppas att hon gillar den. Men iaf, här är en bild på töjningen saga tryckte i på mig senare när vi kom hem..


Precis när det BÖRJADE göra ont :O

-


Här började jag whinea xd som fan

-


Sen sa jag till Saga: Saga, fega inte nu, den ska i & jag tänker fan inte ge mig förens den är där.
Så blundade jag och sa TRYCK, så tryckte hon allt vad hon hade och släppte jag bah: TRYYYYCK, men hon sa att den va längre in än jag ville, så tittade jag upp och då såg jag att den satt as långt in :D
Så efter en halvtimmes whineande kom den dit jag ville ;)
Men nu funderar jag på att dra ut den :( för den jävla töjningen har sabbat mitt liv </3

Kommentarer
Postat av: Luna

Men man ska ju värma upp örat först och tvätta det så att det är lite elastiskt !

2011-03-26 @ 21:04:05
URL: http://lavana-lavana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0