Svårt att blogga

Hej mina underbara bloggläsare !
Idag har jag typ suttit barn vakt -.-
Seriöst skit tråkigt , de ända jag hör är Jenny kan inte vi sminka oss till hannah montana? Jenny Jenny kan vi inte pärla? Du Jenny.... kan inte vi leka med dockor? JAG HAR INGA DOCKOR . okej :( Jenny är du sur? nej. Jenny ... kan du måla mina naglar?

bajs :o jag va tvungen att göra allt .. utom leka med de fkng dockorna som jag inte hade.
Men hon är gullig♥

Jenny, vet du vad?
Nej, Emma jag vet inte.
Du är min bästa vän :D (kram)
Naww! Du är min bästa vän oxå ;p

(Får inte lägga ut en bild på henne för hennes päron ;o men aja , jag lovar. Världens goaste unge..(ibland)

BTW , Har haft svårt att blogga pga min dator, men ska försöka bli bättre på de.

- BILD -

Fail Redigering men är rätt nöjd ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0