Håret

Hej.


Dom flesta vet att jag va hos frisören idag för jag skrev det på facebook igår.
Ja, jag va ju där för att färga håret blont igen.. men nu hände det en lite tråkig sak...


.


Mitt hår är..
MÖRKBLONT :@ fuck off , jag har fan blivit misshandlad av den jävla kärringen på hårslingan :@ hon bah: DET KOMMER BLI JÄTTE LJUST. Men efteråt innan jag har tittat mig i speglen sa hon: ehm, ja har man färgat håret mörkt och sen blont så kan de inte bli jätte ljust. Det ända jag tänkte, jag betalar inte 1000 :- för INGET
Jävla kärring. Nu har jag ingen bra bild på de så ni får överleva utan. -.-

Men sen blen jag hungrig och gick in & åt på Stantons. En god Pastasallad piggade upp mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0