god morgon ?

Hej :) , klockan är 06.15 , jag och madde cpar i chatroulette xd askul .
Men sen ringde Jim t mig (a) så snackade vi ett tag .. & nu målar jag maddes naglar ;)
Vi gick ner innan , hade inget liv. vi tog cola och blanda med sprit. Sen åt vi vid 3 ;) Men innan idag va vi och åt i stan. Sen hämtade vi Maddes cykel vid Haga ;) så vi gick och lagade den .. (vi gjorde allt värre)
Sen skulle vi möta Emelie för hon hade vart hos Plym.. men sen smsade vi hon och då hade hon åkt bil hem . :o Men vi gick in på Hajen & köpte tuggumi , och vi träffade Albin L.. snackade med han lite , sen frågade han om vi ville ha skjutts till sörse . Klart vi åkte med (a) Aja.. jag är flumm så.. om ni inte fattade så skit samma :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0